dilluns, d’octubre 25, 2010

UNA JOVE ÉS ASSASSINADA A CAMBRILS

Estic totalment encontra de la pena de mort, no tinc cap dubta que no és solució pels problemes de delinqüència. Malgrat això, hi ha moments que el meu cap vol anar cap a un altra cantó. Situacions com la d'avui, quan escoltava la notícia de la mort d'una noia de 23 anys, en l'atracament a una sucursal bancària de Cambrils (Baix Camp), em revolta i em fa dubtar de les meves conviccions. El castic, per a aquests delinqüents, ha de ser el més dur i no és un altra que l'ingrés a presó i el compliment, en la seva totalitat, de la pena imposada.

D'altra banda s'han de castigar tots els delictes amb la màxima contundència: furts, robatoris, estafes... Tots! No s'ha de deixar que, els malfactors, campin per on vulguin, fent de les seves i considerant, Catalunya, un paradís pels seus "negocis". Prou de laxitud amb tota aquesta xusma! Els polítics tenen la obligació de fer les lleis repressives que pertoquin, els jutges d'aplicar-les i la policia d'enxampar-los i posar-los a disposició d'aquells.

Una jove a perdut la vida a mans d'un assassí que, "gratuïtament", l'ha disparat i la ferit mortalment. Ara, els mossos, l'han de localitzar i, el més aviat possible, posar-lo en mans de la justícia.

Foto: ACN.